måndag 28 juni 2010

Höet är inne!

Igår blev vi helt klara med höet! Helt underbart skönt! Det gick fort och hyffsat smidigt igår, vi var klara kl 19 och det har nog inte hänt tidigare, brukar vara längre dagar tills daggen slår till och det inte går att köra längre. De körde ju visserligen en hel del i Torsdags när jag jobbade. Så skönt att veta att det är klart nu!

Sedan efter en välbehövlig dusch så var jag rätt mör ändå, kommer tillbaka till stallet och inser att A-C skulle rida, tänk vad len vän kan göra... Så jag hängde på med Marksman på en härlig skrittur i skogen! Helt underbart och Marksman känns jättefin nu, så jag ska verkligen köra på lite mera nu, har så mycket planer och ambitioner vad jag vill göra i sommar med Marksman och Aramis förståss.


Lönnen som står brevid mitt hus, underifrån kronan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar