onsdag 30 maj 2012

Raffigt värre

Jag har tagit den efterlängtade studenten! Allt är fix färdigt! Härligt!

I lördags var det studentpartaj i Here-sneezed-duck med den Amerikanska ponnyn (aka Mustangen) som färdmedel dagen till ära som fick sträcka ut längs highwayen. Fördrinken intogs i form av Champagne innan avresa (jag körde inte) sen blev det god mat och dryck på restaurang i hamnen. Efteråt Cruisades det och en minikrogrunda i bra sällskap! Summa summarum blev min student helt otroligt bra!

Jag fick jättefina presenter och även en väldigt fin blombukett från ett långväga händigt gäng! Tack till er alla!

Idag fick jag ännu en studentpresent i form av det mest raffiga schabrak jag haft i min ägo tror jag. Det invegs direkt idag och dagen till ära hade jag nyputsad sadel och allt. Färger lyser verkligen upp, vilket inte hör till vanligheten eftersom jag gillar den beiga färgskalan.





Mamma och Ice var kameracrew.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar