fredag 1 juni 2012

Marksman

Igår hittade jag och Marksman en helt fantastisk vänsterböjning och ställning vilket varit lite utmanande förut. Han var så reglerbar och jag kunde finlira med ställningen och placeringen i bålen och bogarna och vipps så ordnade han upp hela kroppen. På köpet fick han värsta takten och bara "satte mig" som jag fått känna på tidigare i trav under nedsittning. Han känns överhuvudtaget mer rakriktad så det är kul.


Efter ridpasset fick han lite gräs som belöning! Det oranga schabraket lyser verkligen upp ;) 


Idag fick Marksman vila och äta gräs. Han fick även ha Back on Trackisarna på sig bak några timmar. Jag tror han har musklat på sig lite. ;) Min lilla mys Marksman.



Åhhh han gnäggade på mig när jag skulle åka.

4 kommentarer:

  1. Så fin han är Marksman, och du, jag tokgillar det oranga knakelibraket !

    SvaraRadera
  2. Härligt! Ja han ser väldigt välmusklad ut!

    SvaraRadera
  3. Ja känslan var en sån dom sitter kvar länge!!! Vem behöver väl en charter som sloganen tillhör egentligen ;) Det oranga schabraket är verkligen vågat men jag gillar det mer och mer trots att jag mest gillar beigeskalan. Jag hoppas Marksman fortsätter och musklar på sig.

    Jag kom att tänka på det häromdagen att om några månader fyller Marksman 20 bast. ;)

    SvaraRadera