fredag 18 maj 2012

Blåsigt värre

Det blåste som attan idag när jag och Marksman var i padocken. Marksman skötte sig bra och bjöd på lite extra energi så det var kul! Jag ställde upp kameran för det är så bra att jag får se hur sjutton det ser ut så jag ska se vad jag kan göra bättre. Kameran klarade bara några minuter på staketstolpen innan den fick markkontakt. Det besynnerliga är att autofocuset inte riktigt gör sitt jobb först men sen efter ett hopp på någon meter så fungerar det ypperligt... Kameran fick inga men av grundstötningen. Well well bara på´t en annan dag.

Marksman visar enligt skolboken att han kan "give the mouth" som Mr. P Karl beskriver det när jag tar i vänster tygel för att han ska svänga ut lite från kameran så den inte ramlar ner när vi precis ställt upp den. Sen pratar M lite med kompisarna där hemma med sin allra bästa "ensammast i världen gnäggning". Hihi han är rolig. Men troligen är inte jag så jätteroligt sällskap just där...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar