söndag 6 maj 2012

Älskade Marksman

Så mycket att banka in i huvudet och så mycket tankar men så lite tid... Jag är så evigt glad för min älskade Marksman som obevekligt gör mig på bättre humör och är alldeles underbar som han är <3 LOVE! Även om han ibland är ganska smutsig ;)


Det här var ändå en dag då lerinpackningen var ganska lindrig. Gillar hans uttryck på den här bilden.


Han har inte blivit grå över vintern utan det är lerdamm som inte går att borsta bort. Stundtals ger han mig en sån underbar ridkänsla min gamla goding! Ibland visas en fruktansvärd miniatyrbild på videoklippet men jag försökte byta... vet inte hur det gick...


4 kommentarer:

  1. Trevligt att du är tillbaka på bloggen! Ni är som gjorda för varandra du och M!

    SvaraRadera
  2. Tack Elisabeth! Ja Marksman betyder så mycket för mig. Det känns som vi kommit varandra närmare nu med.

    SvaraRadera
  3. Ni är så fina, charmanta !
    Han ser helfräsch ut. Tänk nu är det snart sommar.

    SvaraRadera
  4. Tack till dig med Lena! Ja M känns jättefin och snart har han en blank och fin sommarpäls också! ;)

    SvaraRadera