fredag 18 maj 2012

Egokväll

Till att börja med vill jag säga att jag blir alltid glad för fina och gulliga kommentarer på bloggen, så tack till er alla! Jag har dock fått en smickrande kommentar som var anonym till mitt nyfikna jags stora förtret. Men vem du än är, TACK! Kom ihåg att det alltid finns möjlighet att maila om lite mer privacy önskas.

Förra helgen gjorde jag och Bella något så ovanligt som att vara på en riktig egokväll. Det var väldigt roligt och jag var så glad att bästaste Bella ville följa med mig. Vi fastnade på bild sisådär hundra gånger sammanlagt men endast ett litet axplock valde vi att pröjsa för. Jag har varit i valet om kvalet om jag ska våga lägga ut bildbevisen eftersom jag är restriktiv med dessa bevis på nära håll men what a heck, here they come! Finns ju folk som bloggar close ups varje dag, men jag har någon slags fobi tror jag.




Det blev bara svartvita bilder men lika glad för det är jag!



4 kommentarer:

  1. Superfina bilder Frida! :D Du skulle ju ha satsat på en modellkarriär! ;) Kram/Jenny

    SvaraRadera
  2. Tack till er båda. Jenny: Jag har nog inte det självförtoendet på långa vägar... Kom ihåg att jag sållade bort ex antal kort och att endast dessa blev kvar. Viss felmarginal ;) hihi.

    SvaraRadera