tisdag 10 april 2012

Spontan dag

Denna annandag blev härligt spontan och bra. Vi red bort till padocken med halva staben igen och Marksman och Sören. Jag fick förmånen att rida den sistnämnde charmören och Maria red Marksman som var mycket belåten med sin ryttare för dagen. Det är lyxigt att få sällskap både i stallet och på ridturen som även genererarade bilder i min kamera. Tack för en fin dag, ingen nämnd och ingen glömd!


Lite piggelin var han men mer avslappnad ändå.

Hm en viss upprätning i min sits behöver jag tänka på. Det är skillnad att rida dessa herrar tu så lite ringrostig är jag allt.


M och M tog det lite lugnare och som synes så passade det Marksman utmärkt. Han har fällt av så väldigt på bogen och halsen där jag klippte honom så jag vet inte om han klassas som svart längre. ;)


Jag tyckte den här bilden var lite rolig. Linslusen närmast kameran och Sören i bakgrunden som ser ut som en liten miniatyr.

Vill ni inte vara omnämnda eller med på bild så tar jag självklart bort det ögonblickligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar