tisdag 20 september 2011

Matchvikt

Igår regnade det så jag trodde jag skulle söka upp en båt att åka i istället för Volvon. Så någon ridning blev det inte. Jag pysslade istället med Mr M och frisserade till manen lite i försök att klippa ihop lite kortare testar som håller på att växa ut med den längre manen och få det att se lite jämnare ut. M tycker om att bli ompysslad tror jag. En liten bild till de som är oroliga för hans vikt... ;) Hihi. Jag tycker han börjar gå ner lite även om han ser väl svankig ut på bilden för han fokuserade så på om det skulle komma ett monster in genom dörren.... Han börjar dock få fina konturer och former så jag är glad för det. Nu gäller det bara att muskla upp honom....

Det är då svårt att ta ett bra kort på en uppställd häst. All respekt till de som fotar sådant hela tiden. Svårigheten för mig och M var att han fick stå lös för att jag skulle få till en bra bild på gången. "Stå still och vänta i den här positionen" var nog så bra träning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar