måndag 27 juni 2011

Vuxenpoäng

Red ut en sväng i skogen med A-C och Sigge nu ikväll sen red vi i manegen vilket var väldigt skönt för då slapp vi slåss med alla bitdjur. Jag har förståss redan blivit biten på lillfingret av en Blinning (Gråbroms) som jag är så allergisk mot men jag behandlar det på en gång så kanske jag slipper få hela handen uppsvälld. Marksman kändes fin ikväll och i vänster galoppen fick jag ungefär samma känsla som förra veckan när vi hade ett Aha moment! Han känns lätt att rida och det är en bra känsla.


Nu lyssnar jag på Clara Lidström som Sommar i P1 via SR:s hemsida. Det kändes intressant att lyssna på hennes livsåskådning och så upptäckte jag att vi är jämngamla vilket får mig att tänka på vad jag själv åstadkommit i mitt liv och var jag är och vart jag är påväg. Men det behagliga var att jag grävde inte ner mig i tankarna utan konstaterade mest. Jag tror jag kommit i sans med den förändringen som ska ske i mitt liv.

UnderbaraClara finns nu med i min blogglista och hennes musikval i programmet var förvånadne likt min Spotify lista ;)

Det måste vara vuxenpoäng att lyssna på Sommar i P1! ;) Men hursom så känner jag att jag vill lyssna på det så då gör jag det. Jag har kommit på mig själv att vidga mina vyer och öppna upp mig för de budskap som medmänniskor och djur kan ge från de mest oväntade håll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar