onsdag 29 juni 2011

Det som hör sommaren till

Sommar, sommar! Idag har jag gjort det igen... Lyssnat på Sommar i P1 men på ordinarie sändningstid till råga på allt! Det var intressant att höra vad Göran Gudmundsson - "Mr Byggnadsvård" hade att säga.

Annars har jag pluggat utomhus vilket helt klart är en stor fördel med distansstudier!


Jag gillar min egenhändigt övervintrade Pelargon som verkar vara det mest tåliga jag skådat. Så konstateras kan ju att jag har nog blivit en liten P1 lyssnande torpartant ;)


På eftermiddagen var det så dags för det minst glamorösa som hör till hästarna ;) Köra hö! Vi körde 5 lass idag och resterande ska troligtvis in i morgon så då blir det att knega på.

2 kommentarer:

  1. Jag är också en P1-lyssnare och hörde också byggnadsvårdaren och kunde känna mig lite nöjd med mitt orenoverande : )

    SvaraRadera
  2. Det känns ju skönt att höra att jag inte är ensam ;)Ja Mr Byggnadsvård hade lite bra infallsvinklar.

    SvaraRadera