tisdag 14 juni 2011

Ridit ut

Jag har ridit ut på Marksman några dagar nu och han har varit pigg vilket gör mig jätteglad och tacksam! Jag har mest skrittat och gjort några galoppfattningar i båda varven för då arbetar han så bra och med kvalitet istället för kvantitet som det känns som vi inte riktigt är redo för än. Jag tror dock att hans kondition är bättre än jag tror för han ser spöken och är laddad vilket jag är jättelycklig över ;) för det är ett friskhetstecken efter streptokockerna han hade i näsan och allt annat fnurr på tråden vi haft.

Nu ska jag försöka sova trots fullmånen som lyser för jag tror det är den som påverkar mig så jag inte kan sova riktigt och är jättetrött som följd. Undra just vad det är som gör att jag känner av det?


Fler bilder som Emma H tagit när vi lattjade lite utan träns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar