söndag 19 juni 2011

Sommar och sol och regn

Igår var halva dagen fin och solig men sedan dess har det regnat och regnat och regnat lite till. Marksman får fortsätta att vila tills hans sko är fixad på tisdag. Jag fick en bild på honom när det var fint väder ;)

Solig Marksman med gräsmage.


På eftermiddagen passerade detta fina Bröllopsfölje på vägen för vigseln hade ägt rum inte långt härifrån.


Marksman som gillar att hålla koll tittade såklart ut för att beskåda ekipaget som passerade ;)

Idag har jag mest grejat inne för vädret har mycket över att önska som sagt! Jag och Joodan tog dock en promenad i hagen med Marksman i hasorna för att se om vi kunde hitta de två skor som Z tappat igår och jag hittade dem vilket jag tycker är lika otroligt varje gång det händer i en stor hage. Skönt att de är borta ur hagen för jag är så hysterisk att de ska trampa på dem och göra illa sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar