lördag 4 december 2010

Var länge sedan jag skrev något här. Jag har avverkat en rejäl förkylning, brukar ofta få det i November av någon anledning. Tror det har med mörkret att göra.

Vi lever i ett vinterland även här nere i de södra delarna av Sverige.


Marksman kommer ofta och möter mig när jag går längs min infartsväg som är övanför hans hage, känns så gulligt!

Aramis blev såhär glad en morgon när jag släppte ut dem!

He he ser ridbart ut?! ;) Kolla in Sigges avspända trav mot höhäcken som är strax utanför bild, de har olika intressen i livet ;)

Utsikten från mitt köksfönster igår, de äter någon slags marktäckare som är grön och fin under snön, de ska ju också överleva vintern!

Joody tycker det är kallt den här årstiden, så hon kurar görna ner sig i halmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar