söndag 19 december 2010

Julstämning

Bara några dagar kvar till Dopparedagen nu ;) Det är härlig julstämning ute nu och jag har hunnit pyssla lite inne också vilket är trevligt. Jag kollade på Leilas Jul på Tv4 Play och såg då att de hade bundit fast kanelstänger runt ljus, såg så mysigt ut så jag härmade det, doftar så gott också!


Jag har varit så trött efter jobbet i veckan så det har inte blivit så mycket gjort med hästasrna annat än det dagliga... Men ikväll red jag Aramis iaf, han kändes pigg och stressade lätt upp sig. Jag tror också att han börjar bli trött på manegen så jag ska försöka våga mig ut och rida honom något får se hur det går.
Marksman har fått vila, men jag har lindat på hans B o T varje kväll.

Jag tog lite bilder när det snöade häromdagen, det är verkligen mycket snö här nu för att vara denna landsända och månad tycker jag. Men härligt med en vit jul, så ska det vara!


Det snöade rätt så rejält

Lillan ser ut som en snögubbe ;)


Marksman gillar sin "sockerbit" tillika höhäck

Min klocka utanför dörren


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar