tisdag 31 augusti 2010

På vägen hem Kristi Smith kurs

När vi på söndagen packade ihop husvagnen och de var så snälla att vi fick ställa kvar husvagnen i Halmstad för vi ska ju bo i den om en vecka under kursen för Martin Wimmer och Karin.
Så på vägen hem så åkte jag in i Falkenberg och tittade på Kristi Smith kursen på eftermiddagen. Det var intressant att se henne in action och träffa det gänget som var med där. Det är alltid roligt att träffa folk jag lärt känna genom alla kurser och happenings som varit under åren.

Kristi rider Kisen, var kul att se.

Jag tyckte en väldigt intressant sak med Kristi var att hon bara genom att instruera de andra och jag bara lyssnade lyckades beröra alla mina känsliga punkter och det fick mig verkligen att tänka outside my comfort zone och jag kan då bara tänka mig vad de som deltog med häst gick igenom... men självklart mycket lärorikt, jag blev helt förbluffad över hur det var möjligt att hon berörde mig så rejält på en eftermiddag. Jag hade mycket att fundera på sen när jag styrde kosan hemåt!

Ett citat som jag ska bära med mig och som så perfekt samanfattar det jag tyckte var häftigast när jag såg Pat live i Birmingham är det Kristi sa "Phase 1 is a promise"!!!

3 kommentarer:

  1. Oh vad kul att se sin häst i nåns annan blogg!:-)
    Blir nästan lite mallig;-)
    Tänkte fråga om du skulle maila kortet på Kristi o Kisen, missade att ta kort när hon red för jag vart så fokuserad (skulle du ha nåt mer kort på han så vore det jättesnällt om du kan tänka dig att maila de med. Vore jätte jätte tacksam!!
    Mvh Sofia Svensson(Kisens ägare)

    SvaraRadera
  2. Jag hoppades att det var okej att jag la upp kortet på din häst. Han är så fin Kisen!

    Självklart kan jag maila fotot, ska kolla om jag har några andra, var svåra ljusförhållanden... tror jag har en liten film också när Kristi rider.

    SvaraRadera
  3. Ja gu ja det är verkligen helt okej!:D

    //En mkt stolt matte

    SvaraRadera