söndag 22 augusti 2010

Borta bäst hemma bäst...

Det var ungefär så det kändes när jag skulle åka från Sundsvall... Det var en jätte trevlig vecka som tillbringades med vänner och familj! Jag myste i höga drag och slappade, men sen ville jag inte åka hem eller hem förresten..??? Jag tycker att jag "far hem till Sundsvall..." Men det är väl mitt dilemma att jag har saker som drar på två håll, längtan efter "mina" grabbar var stor men... -Grabbsen Marksman och Aramis.

Min älskade mormor och Joody under en skogspromenad <3

Gratiskonsert ;) på Norra Berget i Sundsvall, the Baseballs som förband till Roxette. En trevlig kväll med pappa och brorsan med flickvän.

En fin kväll var det verkligen.

Utflykt till Roten
Den har inte fastnat utan helt LB bara stoppade den dit huvudet och sen tillbaka in i hagen igen...

Det här var åkdonet, brorsans söta lilla "elefantunge"
Jag gillar den verkligen!
Blev även några turer i pappas "ponny" ;)) Mustangen I like fina bilar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar