måndag 22 februari 2010

Skottning på höjden och bredden

Idag blev det skottning som min lilla förkylda energi gick till, först skottade jag fram bilen ur den stora snödriva den hamnat i efter att det drivit snö i de senaste dagarnas busväder. Sen skottade jag av transporten, tänkte att det var lika bra att ta innan det börjar töa och sen fryser fast sten hårt.


Skottningen avanserade sig sen upp på högre höjder när jag klättrade mig upp på manegetaket, det är massa snö där och det behöver skottas ner och vi skottade massor men det förslog inte så mycket, tror de ska hyra in det stora gardet i veckan.
Längtar tills den är avskottad och man lugnt kan vara där inne igen, för jag har laddat upp och tittat på Parelli Pathway Level 3 Liberty så nu är jag jätte taggad och vill bara leka med min lilla älskling så jag snart kan skicka iväg min Audition. Gäller att skynda sig nu när jag är så inspirerad!

2 kommentarer:

  1. Hej,
    Nu har jag hittat din blogg, kul!
    Nu kan jag följa din och pållens resa :)

    / Yvonne
    http://www.nokke.se

    SvaraRadera
  2. Kul att du hittat hit, jag är en blogg rookie men hoppas att jag ska samla på mig lite blogg savvy efter vägen..;)

    Jag brukar titta in på din nokke.se lite då och då, spännande att se nya bilder och vad ni gör!

    SvaraRadera