söndag 21 februari 2010

Mera lek

Igår kväll så lekte jag och Marksman lite mer On Line i manegen för det var riktigt ruskig snöstorm på utsidan, först checkade jag av våran Wawe i trav och den satt jätte bra, men sen mosade Marksman en till kon så nu har vi bara fyra... vi hade nio stycken för ett tag sedan, men jag tror de blir extra sköra när det är kallt och sen blir det ju inte bättre när han med alla sina kilon fotar till dem eller trampar på dem. Sen utvecklade jag övningen jag gjorde häromdagen med öppna och sen galoppfattning, fast nu applicerade jag den i Wawe för att det i framtiden ska bli galoppombyte.

Kunde inte låte bli att göra lite Liberty igen för han känndes så med mig, stick to me var han som ett litet plåster i båda varven. När han blev lite överladdad kunde jag ändå fånga upp honom och göra en 8 och det var verkligen kul för det har inte riktigt gått förut, men något har ändrats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar