torsdag 25 februari 2010

Fin dag med mycket snö

Idag blev det inte mycket tid för Marksman, mest bara ut och in släpp, men det var så otroligt fint i morse så jag gick bara och myste med hästarna. Sen blev det till att åka till stan och fixa med massa "nyttiga" och "nödvändiga" grejor såsom bilen osv. Skönt att det är gjort, nu ser jag fram emot morgondagen då det bär av till Göteborg Horse Show och för mig är ju huvudnummret att se Honza Blaha LIVE!

En bild från i morse när Marksman knallar bort till hö häcken för att hinna äta lite innan hagens chef kommer ut!

2 kommentarer:

  1. Jag trodde jag skrev en kommentar innan, men det syns inte, så jag skriver igen att jag inte visste att det är Honza i Gbg. Faktum är att jag trodde att Gbg Horse Show fortfarande var vid påsk. Det låter som ett fantastiskt sätt att spendera en dag på, att åka och kolla på Honza:)

    SvaraRadera
  2. Konstigt det där med att kommentarer inte riktigt vill sig här på min blogg.
    Det var helt fantastiskt att se Honza live! Gbg Horse Show håller på hela helgen också så det kanske inte är för sent för dig att åka och kika om du har tid över!

    SvaraRadera