söndag 7 april 2013

Lastning dag 1(7)

I fredags var Lina till mig och gav mig lite nya strategier för lastningen så nu ska jag göra ett sjudagarsprogram så får vi se var det leder och hur jag ska gå vidare efter det. Kanske att jag behöver lite mer support efter det... Lina gav mig nya infallsvinklar och tankesätt samt lite omvänd psykologi mot hur jag har tänkt tidigare när jag har lasttränat. Jag blev väldigt inspirerad och igår lördag gjorde jag första dagen på mitt och Marksmans program. Det tog ungefär fem minuter så gick han in nästan hela vägen och åt havre lugnt i transporten utan något bryt innan. :O Jag var i chock men försökte hålla mig saklig och lugn utan för mycket emotions. ;) Jag använde mig av point-to-point-strategin och Marksman tänkte verkligen in i transporten.

Så det är bara på´t idag igen.

 
Får se om jag är såpass LB så jag kan ta ett bildbevis på att Marksman verkligen deltar i aktiviteten också ;)
 

2 kommentarer:

  1. Aha, snart i en transport på väg mot en dressyrtävling :D

    SvaraRadera
  2. Vi får väl se... Jag vill gärna åka på något roligt med Marksman snart och en liten klubbtävling eller nå't kan nog vara kul. Men just nu tränar vi lastning för det måste sitta rätt bra innan vi kan ge oss ut i vida världen ;)

    SvaraRadera