lördag 20 april 2013

Lågt

Idag har hästarna vilat och det tror jag är bra för Marksman med. Även om jag bestämde mig för att inte ställa av honom efter den tillfälliga hältan den här gången så behöver han få lite vila. Han är bara för go för jag ångrade mig på förmiddagen efter att ha släppt ut dem utan täcken i tron att vädret skulle skärpa sig. Men icke... Det stormade och var inte så skönt ute så Marksman fick BoT-täcket och ett tunt regntäcke på sig eftersom han är ju lite konvalicent. Men han vet precis vad det handlar om när jag kommer ut i hagen och han ska kläs på ;) Jag tror han har blivit smalare för BoT-täcket har blivit så stort framtill så jag har fått göra två nya hål i bogspännet. Hela framdelen är ju av icke stretchit material så jag tror inte det har töjt sig.

Håll i er nu för nu ska jag klaga lite... ÅT HELVETE med det mesta är så som det har kännts lite till och från den här veckan... Grrr... Så, nu var jag färdigklagad! ;)

Från det ena till det andra så är det skitcoolt att Dalpraktiken ska locka hit Lauren Barwick i sommar. Det vore bara så spännande att vara med men på förekommen anledning med Marksmans hälta så känns det lite osäkert så en del i ovanstående klagouttryck är att min älskade Marksman har blivit så till åren... Men men that´s life... Nu ska jag inte måla faaan på väggen som man säger här i Norrland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar