onsdag 12 september 2012

Måbratur

Jag läser min kurslitteratur så ögonen glöder och känner hur prestationångesten kommer krypande. Det är inte den mest simpla terminologin och jag börjar få kalla fötter inför mina universitetsstudier... Men det är väl bara att tjura på ett tag till så kanske det känns bättre snart.

Nu på kvällskvisten släppte jag plugget och åkte till Marksman. Pysslade lite i stallet medans Marksman fick vara inne i boxen en stund. Ringde pappa som så lägligt var i krokarna så servicebilen kom farande och fixade lite.

Sedan blev det en ridtur med Marksman och han kändes riktigt fin. Red öppnor idag med och de satt som en smäck så något har vi hittat med min viktbetoning i sitsen. Joggade Marksman lite i skogen och han var pigg men i fin balans. Stundtals kändes det verkligen som han "gav munnen" som jag tror de menar inom den klassiska franska läran när han ger mig en sån fin känsla och jag känner en connection med han tunga.

 
En suddig mobilbild på Marksman från en regnig dag förra veckan.

5 kommentarer:

  1. Vad planerar du att läsa på universitet?
    /anna

    SvaraRadera
  2. Kul att du frågar Anna. Den här terminen läser jag 30 hp Svenska språket och det är väl därifrån som jag ska fortsätta i någon riktning. Jag har inte riktigt bestämt mig än...

    SvaraRadera
  3. Å tack Elisabeth! Jag har varit lite oinspirerad för att fota så det har mest blivit med mobilen. :D

    SvaraRadera