torsdag 20 september 2012

Lastbilar och solsken

I förrgår fick jag och Marksman sällskap med oss på ridturen. Turen fick bli mot centrum (i byn) eftersom en annan väg mest består av ett vägarbetsområde. Marksman var riktigt civiliserad och extra stolt blev jag när han lugnt stod och tittade när en timmerbil passerade nära oss. Jag var nog mindre trafiksäker än Marksman. ;) Men när det senare kom en grusbil så blev det för mycket även för Marksman så han gjorde två hupp ner i ett djupt dike. Jaja summan av kardemumman att han är till 50% lastbilssäker är en högre procent än tidigare när den var lika med noll.

Idag var det soligt som mitt i högsommaren men dock inte så varmt som det ser ut.

 
Motljus på grabbarna som föföljde mig för det var så gott med äpplen tyckte de.
 
 
 Lite lerig och tjock men dock lycklig häst.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar