lördag 18 augusti 2012

Skrittur

Igår bestämde jag mig för att ta ut Marksman på en liten kort skrittur. Han är inte halt men bulan kvarstår dock verkar den inte påverka honom men jag vill ta det lugnt för säkerhetens skull. Eftersom jag fått förklarat för mig från flertalet håll att det inte spelar så stor roll om promenaden sker uppsuttet eller vid hand så blev det uppsuttet. Han verkade nöjd över att få komma ut och skrittade på bra och jämt.


Nästan men bara nästan som förr...

Det skymde på så det var svårt att fota men outfiten skulle kunnat varit plockad från the oldies. Den vita kanten på schabraket matchades upp med vita lindor fram med back on track stallpaddarna. Att rida med stallpaddar verkar ju dessutom vara inne för det kunde ses på flera OS-ekipage från deras träning. Den avslöjande detaljen i utrustningen är väl repgrimman ;) som bevisar att kortet inte är från dressyrtiden... Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar