onsdag 29 augusti 2012

Kolla upp bulan

På måndag har jag fått tid för att förhoppningsvis få veta vad bulan på Marksmans ben beror på. Jag vill inte gå ovetande längre även om han inte varit halt eller ömmat när jag palperat där så känner jag att för mitt samtete så är det bäst så. Av den anledningen får M fortsätta att vila tills jag vet. Eftersom jag är lite hysteriskt lagd när det gäller Mr M så är jag där och fixar på och av hans BoT linda varje dag. Hehe...

Dagarna är soliga och fina men nätterna kalla så hösten är nog här för att stanna.

 
Marksman gör allt för att proppa i sig så mycket gräs han kan och det syns på magen nu...

 
Den lilla flocken är så rolig när de går som ett pärlband längs stigarna i hagen.

3 kommentarer:

  1. Hej! Idag ska vi åka till Husaby med R. Hon är inte halt, men hon ger mig någon mystisk känsla som vi inte kan lokalisera till vad det är. Så vi får se vad dom kan hitta. Dom är ju vårat allt dom där djuren. Ha det gott så länge........

    SvaraRadera
  2. Hoppas att det bara är ett överben eller annat lindrigt!

    SvaraRadera
  3. Ja de betyder ju så mycket dessa djur. Det känns skönt att höra Theres att det inte bara är jag som vill kolla även om hästen inte är halt. Hoppas det går bra i Husaby idag!
    Jag hoppas också att det inte är något allvarligt Ulrika men jag vill kolla upp det. Ett överben spelar ingen roll för mig bara det inte påverkar eller har hänt något inuti. :)

    SvaraRadera