måndag 30 juli 2012

Knock-out

Igår slog jag och Marksman våra kloka huvuden ihop... ;) bokstavligt talat. Han slog upp sitt huvud rätt i min panna/näsa när jag stog och hällde i vatten i vattentunnan. Inte så smidigt gjort av mig... Min näsa är lite svullen och öm eftersom jag hade solglasögonen på mig också förståss.

Idag tröck jag på mig ridhjälmen som redan innan klämmer i pannan och inte var det bättre idag eftersom min panna antagit lite annan form. Det blev hursom en sväng upp till tjärnen och Marksman badade till knäna. Han var pigg och glad och den turen bjuder på klättring både uppför och nerför och han brukar kännas rak och fin på vägen hem likaså idag.

Jag har tagit beslut om att jag ska plugga på högskolan i höst. Ska bli spännande!


Grabbarna nu ikväll i solnedgången. De kommer knallandes så fort man visar sig i hagen för de har det så lyxigt med gosaker var dag.

3 kommentarer: