torsdag 12 juli 2012

Inte gjord av socker

Jag och Marksman har kollat vår söthet och jag kan meddela att vi är inte så söta så vi smälter när det regnar. Två dagar i rad har jag prickat in min ridtur under en regnskur. Idag var det dock en lindrigare skur som drog över. Men jag ska inte klaga när vi har gråväder och skurar medans de i andra delar av landet verkar ha mer ihållande regn och översvämningar.
Marksman verkar lite trött av gråvädret men det är jag med så det är inte så konstigt. Idag när jag ropade på honom så syntes de knappt för allt gräs.


Men de kom när jag ropade vilket jag var glad för det var lite blött i höggräset.



Marksman trivs att stå i dörröppningen och titta ut på regnet och allt annat som händer utanför.

Idag var jag även och besiktade transporten och den gick igenom! Jag fick dock en förhållningsorder om höger blinkers som fungerar när den behagar vilket den inte gjorde på besiktningen.

2 kommentarer:

  1. Grattis - man blir ju bara så glad när transporten blir godkänd!

    SvaraRadera
  2. Ja det är så skönt när det är gjort! Bromsarna var väldigt bra sa de och jag blev jätteglad för det! Udda intressen man har ;)

    SvaraRadera