söndag 8 juli 2012

Mr Marksman...

Idag tog jag och Marksman och civiliserade oss så gott det gick och red genom byn. Det gick bra men mötet med GB-gubben och GB-gumman med tillhörande turistflagga var en aning traumatiskt för Mr M men vi klarade oss förbi både på bort- och hemvägen. Vi travade och galoppade lite och även idag bjussade han på den fina resningen i halskotpelaren men i trav denna gång och jag kände förbindelsen med bakbenen genom hela ryggen. Åååå vad jag skulle vilja se om det ser lika bra ut som det känns. ;)

Sötast idag var när jag ropade på Marksman och han gick genom halva hagen för att komma till grinden men jag hade ingen godis med mig... Räddningen var att Marksman hade en väldig klåda i pannan och när jag kliade honom så smågnäggade han hela tiden. :D

Här upptäckte han mig.


Nackpadden som är svart men bra... :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar