söndag 12 februari 2012

Underbar dag

Vilken underbar dag helt i hästens tecken med trevligt sällskap av Mia och Lena! Vi började uppe hos Marksman och vi visade prov på de fyra savvys. Marksman var helt fantastiskt med mig idag och pigg och glad. Inte nog med det så bjöd vädret på fint solsken och mild temperatur, det blir nog vår i år också! Jag är så tacksam och glad för min älskade häst! <3 LOVE!

Sen gjorde vi ett litet depåstopp hemma hos mig för att fika. Efteråt blev det dags för M och L att leka med sina hästar och jag delade med mig lite av det jag är så passionerad av. En helt underbar dag och tack till er som gjorde den så bra, det här får vi göra om!

Stort tack till Lena som tagit bilderna som jag bildbombar med idag!




3 kommentarer:

  1. Åhh, de här dagarna lever vi läänge på <3

    SvaraRadera
  2. Tack Finaste Frida & Marksman för en underbar uppvisning i hur man kan ha det med sin häst, verkligen ett mål att sträva efter. Tack för gofika det underbara vädret. Å tack för indroduktionen till den underbara resa Quartzo o jag nu har påbörja/ Tacksamma kramar!

    SvaraRadera
  3. Tack till er båda två (och era hästar) för en underbar dag! Det är så kul att dela med mig och jag tror Marksman tycker det är kul också ;)

    SvaraRadera