onsdag 29 februari 2012

Kurvatur chock ;)

Igår provade jag två sadlar till av märkena County och Santa Cruiz men ingen av dem var något att tänka på för Mr Marksman för klämde de inte här så klämde de där... Hm... Marksman kändes lite trött efter helgens sadelprovning så jag ridit honom lite mer än jag brukar så eftersom jag ganska snart kom på att sadlarna inte var att tänka på så satte jag relationen och Mr M´s motivation högst så jag klädde av honom alla grejer och sen spenderade han tiden vi var i padocken som sällskapsdam åt Sören och hans andrapilot med att rulla och leka med mig ;) Han var så gullig och följsam när han var lös och var inte ivägen för Sören utan han flyttade sig när jag bad om det och annars stog han mest och myste.

Marksman minglar omkring.



Sören med anrepilot.


Idag chockar jag bloggen med en bild på dagens look, det kommer inte att bli en vana med avbildning av min kurvatur ;) Jag fyndade drömbyxan idag och att de var på halva priset gjorde definitivt ingenting! Nu är jag rustad för ur och skur! De är provridna idag på Sören och de var kanon smidiga att rida med när det var några grader kallt och jag behövde inte ha lager på lager! Underbart! Sören och jag laddar för morgondagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar