torsdag 23 februari 2012

Härligt inspirerande

Det har varit lite mycket nu en tid så nu är det väl bäst att göra ett virtuellt avtryck eftersom det efterfrågats. Mycket häst, skola och annat trevligt och inspirerande så jag ska inte klaga. Jag har fotat lite och överaskat mig själv med att ha 42 objekt i kameran helt plötsligt för jag har ju inte haft någon inspiration att fota alls på länge... Interesting eller vad säger man!?

Hästarna har varit en stor motivationskälla för mig att orka med skolan så det är tur att jag har de underbara individerna i min närhet.


Guldklimparna!


Marksmans lurviga ben är bara för söta <3


Liten Welsh cobpojke med sin matte som jag har förmånen att vara delaktig i deras fantastiska resa som nu börjar blomma ut riktigt!


Igår åkte jag och Lena från snöovädret till sunny side och red i padocken. Marksman och Lena är ett fint par tillsammans och igår fann de varann! Öppnorna och slutorna flöt fram och M fick ett bra gymnastikpass i skritt och trav! Jag red Sören som jag haft förmånen att göra ett tag nu och igår var han helt underbar! Han var så mjuk och fin med ett mjukt stöd på bettet i alla tre gångarter och jag fick känna på hans underbara gunghästgalopp <3 behöver jag säga att jag blev helt salig! Dagen var maxad och gav mig massor med energi. Ikväll kommer rekryten hem så jag får se om jag får godkänt som andrepilot.


Våren är här med blommande Klivier (stavning?) i fönstret och dagsmejja ute! Å denna underbara tid!

1 kommentar:

  1. Ja Frida, vilken underbar dag och vilka trevliga kort du tagit ! Underbara vår, nu ska vi passa på att njuta av våra hästar och allt annat som gör livet skönt !

    SvaraRadera