lördag 4 februari 2012

Kallt

Kylan har kopplat sitt grepp om hela landet och så även min bil som inte mådde så bra idag så den är inställd på bilakuten i garaget i väntan på att brodern ska ställa en diagnos imorgon. Det var på väg upp till stallet som bilen blev akut sjuk så jag fick vända hem igen. Tur för Marksman att han bor hos så snälla stallägare som fixar med honom idag. Jag är så tacksam för er hjälp!

Med utomhustemperaturer mellan -20 och väl därunder så blir det inte så mycket hästrelaterade aktiviteter utomhus. Jag fotade träden och himlen från mitt köksfönster i förrgår för det var så läckert när solen lyste på trädtopparna.


 

Nu är transporten bara min för banken har inget delägande i den längre, Wohoooo! ;) Lite synd är det kanske för annars hade jag kunnat bett delägaren att sopa av och skotta fram den ;) hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar