onsdag 21 december 2011

Mörkaste tiden

Jag har åkt på en förkylning och känner mig allmänt risig och huvudet känns för litet... Det är inte så konstigt att förkylningen slår till nu för jag har ju kört på så i skolan och nu när det är klart och jag slappnar av så kommer förkylningen som ett brev på posten. Det är bara lite jobbigt att plugga svenska när det bränner i ögonen. Well well det kommer en dag imorgon också så jag hoppas att jag kan sova mig frisk.

Vilket deppigt inlägg... Dagens glädjeämne var eftersom jag gjorde ett välbehövligt besök på bilprovningen imorse och bilen gick igenom med blankt papper! Jag blev så glad för omdömet eftersom pärlan är från tidigt nittiotal!


Även om det är den mörkaste tiden så tycker jag det är så juligt och mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar