söndag 18 december 2011

Julstämning

Nu är det julstämning med snölandskap ute och risgrynsgröt och julskinka i magen. Vi har haft lite 4:e adventsmys nu ikväll och det satt mycket fint. Jag har haft tre dagars jullov med sitt slut idag. ;) Hihi. Det blir Svenska C på distans nu i tre veckor med början imorgon.

I torsdags avslutade jag alla kurser jag läst i höst och jag är nöjd och tacksam att jag haft en sån trevlig höst med toppenbra lärare och trevliga kurskompisar. Jag väntar fortfarande på ett betyg i en kurs som jag inte har fått reda på än men inom de närmaste dagarna ska jag nog veta det också.

Marksman har haft lite vintervila för jag har ridit Charmören lite de senaste två veckorna. Jag tror Mr M är nöjd med lite vila ;) Han har lyckats trampa sig med brodden i karleden vänster fram men än så länge ser det bra ut och jag är glad att det är så mycket snö så det inte kommer in massa smuts i såret.


En dagsfärsk bild på min lurviga häst i snöyran

2 kommentarer:

  1. Skönt att snart vara klar med grunden. Nog så viktig.
    Lycka till med sista tentan !

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Lena! Ja snart är jag i hamn! Skönt att ha alla kurser för hösten klara! Inte så många kvar nu!

    SvaraRadera