tisdag 27 december 2011

Busväder

Första dagen på lilla Catch väg till att bli ridhäst var idag när det blåste rätt bra. Han är en söt Welsh cob pojke som det ska bli kul att leka med. Hans fina och kloka matte L har skrivit så fint på sin blogg och jag ser fram emot samarbetet! http://lenazblogg.blogg.se/


Vi hade förmånen att Mia H fotade.

På eftermiddagen begav jag mig upp till stallet med vatten i H2Obagen i bagaget idag med för de hade fortfarande inte fått någon ström. Enligt EONs hemsida som skjuter de upp tidpunkten när strömmen ska komma tillbaka och nu är det beräknat till kl 16 imorgon vilket innebär att de varit utan ström i två dygn. Jag kände mig som en liten tomte när jag grejade i stallet med ficklampan. Mina två pannlampor har nämligen lämnat in lägligt nog... Jag pussade mest på Marksman idag och han fick stå still lös på gången medan jag mockade så det fick bli dagens uppgift.


Stackars grabbarna blundar för blixten eftersom de hade det så mörkt i stallet för det var mörkt ute.

1 kommentar:

  1. Hi hi hi, ja tänk vilken resa vi får göra och tack för värmande ord !

    SvaraRadera