måndag 23 maj 2011

Ridit Marksman och lite annat

Eftersom Marksman inte hade sprungit i hagen under gårdagens betessläpp utan tagit del av det från parkettplats på andra sidan vägen i sin sommarhage så lekte jag med honom en stund först lite lugnt och sen sadlade jag honom och red ut en kvart i skogen och det var helt underbart! <3 Han kändes pigg och glad hela tiden. Jag ska smyga igång honom lite försiktigt och idag fick han springa två varv i löshoppningsbana med pyttesmå kryss och jag tror att för hans livsgnista var det viktigt och efteråt skrittade och betade jag honom lite vid hand ute i regnet.

Med den här glädjen kom han springande mot mig i hagen när jag ropade på honom igår <3 


M och Z på parkettplats vid betessläppet.

Den här färgglada rackaren uppehåller sig i min trädgård och jag tycker han ser tropisk ut nästan.

Joody- inte lika tropisk kanske men hon njuter av att bada i dammen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar