tisdag 10 maj 2011

200:e inlägg och beslutet

Det här är mitt 200:e inlägg på bloggen vilket inte är så mycket om jag räknar antalet dagar under den tid jag haft bloggen men jag är nöjd ändå.

Därför passar det extra bra att tillkännage mitt beslut som kommer att bli en ny era i mitt liv. Det är så att jag bestämt mig för att jag skall flytta till Norrland i sommar närmare bestämt Sundsvall/Timrå. Jag har vägt för och nackdelar emot varann i flera år och nu när jag har uttalat mitt beslut så känns det som ett stort lugn i kroppen så det ser jag som positivt. Så jag slänger ut lite trådar här på bloggen eftersom jag söker stallplats till Marksman och i förlängningen även boende till mig i ett litet hus eller med få lägenheter eller liknande utanför stan. Är det någon som vet något så kan ni maila mig på marlmarksman@hotmail.com Jag tar tacksamt emot alla ideer och förslag.

10 kommentarer:

  1. Vad roligt att du ska bli norrlänning igen Frida! :D
    Då måste vi ju ta och ses nått! :)
    (Drömde om dig igår natt förresten, du och jag var ute och red uppe i Riibodarna utklädda till påskkärringar, haha!) Kram

    SvaraRadera
  2. Skönt att bestämma sig! Det blir bra!

    SvaraRadera
  3. det kommer bli jätte bra! vad ska du göra däruppe då? Sundsvall - blir jag lite avis nu, så du kommer ju bo i närheten av Elisabeth och dem andra Parelli tjejerna. *mysigt*

    SvaraRadera
  4. Ja det känns rätt i hjärta,hjärna och mage eller hur det nu var du skrev i en tidigare kommentar Ulrika! Jättebra tankegångar iaf.

    Jag ska plugga i höst på komvux så jag blir klar med alla gymnasieämnen vilket jag borde vara klar med till början på nästa år. Sen ska jag se vad livet ger nuförtiden där mina rötter finns och hitta tillbaka till gamla kontakter och självklart skapa nya så det känns spännande!

    SvaraRadera
  5. Grattis till Beslutet! Det kommer att bli jättebra :-)

    Jag är liite avis...

    SvaraRadera
  6. Ja tack! Det känns bra! Vi kanske syns i Norrland Eva?

    SvaraRadera
  7. Härligt! Spännande och kul att göra en nystart sådär :)
    Lycka till med flytten och att hitta en en bra plats att bo på både för dig och Marksman! :)

    SvaraRadera
  8. Hej Frida! Vad roligt att du ska flytta upp hit till Norrland igen! Stallplats finns helt gratis hos oss. Ifall du vill ha det som en nödlösning till Marksman. Kramar Jennie :)

    SvaraRadera
  9. Tack Jenny och Jennie! Jag tror det blir bra för känslan sitter kvar att jag tagit rätt beslut.

    Du är så snäll Jennie jag har kommenterat på din blogg med.

    SvaraRadera