fredag 20 maj 2011

Lattjar


Lattjar lite med Marksman på ridbanan idag för att skynda på tillfrisknandet. Han är glad och kör med sina vanliga upptåg så det känns bra :) Jag var osavvy  och glömde 22´ i stallet och jösses vad det kändes kort med endast de ynka 12´.

Jag skulle vilja ha en sån lång stick som Mr Pat himself har när han leker med flera hästar för jag tror en sån skulle utveckla min och Marksmans kommunikation på distans. Är det någon som vet vad det är för slags "stick"?

Well well jag är så tacksam att M är på G igen!

4 kommentarer:

  1. Hej Frida! Jag brukar använda en extra lång körpisk som är ganska styv. Kolla på Hööks, dom kanske har. Tror det är något liknande Pat använder.
    Vad fin han är din Marksman och vad duktiga ni är :)
    Hälsningar Anna C:

    SvaraRadera
  2. Kul att du hittat hit Anna! Tack för tipset med körpisken det ska jag kolla upp.

    Tacksam för de fina orden! :)

    SvaraRadera
  3. Tror mig att ha sett att han använder ett utfällningsbart, typ fiskespö ibland. Köpte mig ett lätt fiskespö jag också då ;) Har använt det lite grann men hann inte så många gånger innan D blev ståendes.
    Du och Marksman är verkligen ett fint par, roligt at an är igång.

    SvaraRadera
  4. Tack Elisabeth! Jag ska kolla runt lite för jag vill minnas att det var något hopfällbart. Blir ett besök på en fiskeaffär!

    SvaraRadera