tisdag 22 februari 2011

Vårkänslor

Jag längtar till våren och min lite pessimistiska natur till trots tycker jag mig skönja vår i luften, ljuset närvarar längre under dygnets timmar, solen värmer, fåglarna kvittrar och luften känns lättare även om minusgraderna och snötäcket finns kvar. ;) Eller är det bara så att det blåser nya intressanta vindar i mitt liv som ger värme..?

Så jag har vårstädat bloggen lite, känns som rätt i tiden.

Joody gillar kökssoffan, jag har tagit fram min blommiga kudde för att skapa lite vårstämning 

Marksman kom och mötte mig när jag gick ner till stallet igår

2 kommentarer:

  1. allt verkar vara på väg mot det bättre med dig och ditt, det är härligt att se.

    SvaraRadera
  2. Du har helt rätt Ulrika, det känns som att det går åt ljusare tider ;)

    SvaraRadera