onsdag 9 februari 2011

Grabbarna grus

Har lekt lite med grabbarna grus, Aramis är så rolig, nu har jag lite av en Friendly game kampanj med honom, repet överallt, follow the feel och överhuvud taget med alla grejorna, mycket friendly in motion för att han inte ska låsa sig mentalt, men ibland behöver han stå stilla och tänka också, han är en intressant prick! ;)

Aramis söta frisyr efter vi hade gjort lite cirkling game i galopp ;)

Marksman har jag mest låtit ströva runt i manegen och rulla sig, har kännt mig lite i ett sådär mellan läge med det mesta, tror det är förändringarna och det mesta som börjar landa lite i mitt sinne att det är nu det verkligen händer. Marksman är så rolig sånt enormt draw <3
Jag har fått hans provsvar och det mesta såg bra ut, han låg lite lågt med röda blodkroppar, men det vet jag han gjorde när vi tog blodprov för flera år sedan också, är visst svårt att veta när man inte har något normalvärde på honom, hästar är visst svåra med det. Infektionsprovet är skickat till Skara så det svaret får jag troligen imorgon.

Marksman är så söt när han svassar med mig

Mitt handsfree igår när jag glömde sladden hemma och skulla mocka under tiden, snyggt va med halsduken ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar