söndag 20 februari 2011

Solen och månen!

Imorse när jag släppte ut Joody så var det så underbart fint när solen gick upp över de rimfrost kyssta träden och min frusna damm!


Häromkvällen tog jag ut Marksman på lite månskensliberty nere på vallen och hade då planerat en harmonisk stund med honom ute i månens magiska sken, men det blev mer en urladdning för Marksman som bockade, brallade och for omkring med svansen rakt upp. När jag sen bjöd in honom så kom han emot mig i paradtrav 8)) och jisses han är så maffig då!
Han rullade och hade det bra och sen grejjade vi lite On Line och han var riktigt rolig och med på noterna, jag älskar verkligen den hästen! Han är så rolig för om man stoppar i honom en femma så får man ut en hundralapp, energi och glädjemässigt alltså! <3 LOVE


Månen och himlen var magisk den kvällen, molnen var som blommor över himlen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar