onsdag 20 oktober 2010

Höst/Vinter

Det känns kul med hästarna nu, Aramis känns såååå fin att rida, helt underbar rättare sagt! Han känns som min dröm...
Marksman är bättre efter sin snubbling, pigg och glad så han har fått en lite större hage igen, för han var så på stackars gamle Malin och vallade runt henne, typiskt Marksman när han börjar bli bättre, när han har ont så står han bara och hänger...


Det känns i luften att det håller på att bli kallare igen, får se när snön kommer...

Idag tänkte jag på mina fårskinnsfodrade ridstövlar, tror jag ska plocka fram dem och njuta av att slippa frysa om fötterna, en superinvestering sedan jag bodde i Norrland ;)

2 kommentarer:

  1. Va snö här när jag klev upp i morse. Så himmla vackert :)

    SvaraRadera
  2. Ja det var fint, var så ljust på kvällen, jag trodde det var månsken men det var ju snön som lyste upp. :)

    SvaraRadera