lördag 26 januari 2013

Liten film

Idag har jag varit ute i den friska luften en hel del och friskt var det med 12-17 minusgrader under dagen. Marksman red jag på kandaret på den fina uppskottade "lägdan" (översättning: åkern) ;) som så lägligt ligger alldeles bredvid sommarhagarna vid stallet. Det är lyx att ha en hyfsat plan plätt att rida på!!! Marksman var väldigt känslig idag och lyssnade på minsta viktantydan från mig vilket gjorde att det blev lite krokigt ibland men jag uppskattar att han är så känslig. Det är bara att jag måste hålla bättre ordning på min sits... hehe... Det blev lite dunkelt innan jag kom ut med Marksman så filmen är kanske fyra nyanser av gråblått (som torkar) för vissa men jag lägger upp ett hopklipp ändå för det är kul för min egen del att ha kvar.

3 kommentarer:

  1. Vad skönt att se en film med lite seriöst innehåll som omväxling ;). Snygga galoppfattningar och piruett :)

    SvaraRadera
  2. Kom inte så långt innan min dator bara ville buffra, men han ser så lätt fram ut att man blir glad.

    SvaraRadera
  3. Tack för era fina kommentarer!! Han är ett nöje att rida om jag får säga det själv ;) Jag insåg att han är lättare fram nu jämfört med förra våren när jag tittade på filmerna jag har på YouTube.

    SvaraRadera