måndag 28 januari 2013

Lite On Line

Idag lekte jag lite On Line med Marksman för att se lite vad vi har och testa lite nytt. Jag har en idé om att jag skulle vilja göra lite "galoppiruettaktigt" mot mig när jag är placerad vid inner bak. Får se om det går. Vi lekte lite med det idag iaf och i övrigt att balansera Friendly-Drive (eller snarare drive/draw som det kanske heter på Parelliska). Han är lite studsig och hoppig men jag vill inte ta bort det. Frågan är om det kan kallas "exuberance" ? eller bara dominans? Det är lite där mina funderingar går och jag har inte bestämt mig än..?

Grabbarna grus fick lufta sig utan täcken en stund på dagen idag eftersom det var behagliga +2 grader mot gårdagens -22 grader... Med huvudena djupt ner i hölådan verkade de dock ganska nöjda :)


Filmsnutten är inte direkt revolutionerande men jag behövde se hur sjutton det ser ut nuförtiden och lägger ett hopklipp här med.




2 kommentarer:

  1. Fint =) Lite snö?? eller är det skottat där?
    Rolig han är när han tycker han bör få en godis.

    SvaraRadera
  2. Åh tack. Ja det var skottat där... Nu är det tre decimeter igen... :( Han tycker ofta att han är värd en godis ;)

    SvaraRadera