torsdag 4 oktober 2012

Citron eller julgran

Livet före och efter tentan... ... som jag skrev igår. Jag hoppas det gick hyffsat. Det var lite läskigt eftersom jag aldrig skrivit en tenta på Högskolan innan.

Jag har dock hunnit rida Marksman lite även om han fick vila igår och dagen innan. Vi har även provkört kandaret och han var kanonfin. Han kändes mer mentalt samlad och han kom verkligen upp fram utan att jag ens tog i stångtygeln för det vågade jag inte riktigt. Känslan satt kvar dagen efter också men då åkte det vanliga tränset på.

Idag blev det bästa skogsrundan och han var jättepigg! Jag förstår inte riktigt vad han får energin ifrån eftersom det finns inte så mycket gräs att äta men ändå är han tjock så det ser ut som han ska föla... ;)

 
Vi kör citronlooken (eller möjligen julgran) all in! Fick två kommentarer på dagens ridtur att vi syns bra iaf! ;) Jag red precis vid skymning så även om det ser ljust ut på bilden så skymde det snabbt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar