måndag 18 mars 2013

Härliga Marksman

Jag har ridit Marksman lite lugnt den senaste tiden med fokus på lösgjordhet och avspänning. Ikväll kändes han superlösgjord och skolorna var som att skära i smör. Han var stadig i alla gångarter vilket var kul men jag fick lite kramp i mina sneda magmuskler ;) hehe jag är lite otränad... Han såg fin ut i ryggen efter ridturen så han hade nog också använt magmusklerna vilket jag blev glad för. När jag red så småfrustade han lite gott i varje steg, inte sådär tungt som de kan göra när de är framtunga så jag hoppas att det var ett tecken på avslappning men jag vet inte så noga... Marksman behöll lugnet även när det kom en timmerbil och jag var också ganska lugn vilket säkert smittade av sig, annars brukar jag vara minst trafiksäker...

Ja idag bjöd Marksman på ytterligare en i raden av bravader när han snodde en banan med skal och allt, det sa bara slurp... Hmmm kanske inte helt nyttigt med bananskal men han älskar verkligen bananer och kunde inte hålla sig uppenbarligen.

 
En bild från förra veckan när grabbarna passade på att klia varandra när de fick lufta sig utan täcke. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar