lördag 9 mars 2013

Bildpotpurri

Marksman har varit lite knackig och som vanligt blir jag ganska oroad på en gång. Han blev vrålhalt mitt under ridturen i torsdags för drygt en vecka sedan. Hältan gick över samma dag men jag har tagit det lugnt med honom sedan dess. Han har varit pigg hela tiden så allmäntillståndet är bra. När jag vilade honom några dagar blev han sådär lagomt bitig och laddad som han brukar bli, så han har nog lite kondition trots allt.

Idag laddade jag in det jag hade på minneskortet i kameran och insåg att jag hade en massa bilder. Här kommer ett litet smakprov.

Vissa dagar har varit varmare så då går det bra med ett tunnare täcke.

En beige look. Kanske inte helt smickrande bild ;)

Vissa dagar har varit ännu varmare så hästarna fått vara utan täcke på dagen.

Barbackatur igår.

Månskenet var jättecoolt men det syns inte riktigt på bilden.

Godisgrisarna ;)
 
Partytajm i bushen ;) Det är svårt att ta kort på sig själv och Marksman gillade inte blixten för han var nog lite trött ;)
 

2 kommentarer:

  1. Många härliga bilder! Hoppas att han är bra nu din fina häst.

    SvaraRadera
  2. Åh tack Elisabeth. Han är bättre och jag fokuserar på att mjuka upp honom.

    SvaraRadera