torsdag 22 november 2012

Skogstur

Igår var vi ute på en riktigt trevlig skogstur och jag tror båda hästarna uppskattade både underlaget och skogen mycket. Marksman var sitt sedvanliga jag som plöjde som en pansarvagn genom vegitation, vattenpölar och annat som kom i hans väg. Han är då rolig. Marksman var pigg och glad så efter ridturen var han sjöblöt i svett. Hm jag förstår inte att jag ställs inför samma dilemma varje år. Att klippa eller inte klippa honom?! Jag har inte bestämt mig hur jag ska göra än och förresten så har jag inte jagat rätt på någon klippmaskin heller för den delen.

Marksman fick sin lösa höger baksko fixad av vår snälla hovslagare idag. Dagens tur blev det vanliga vid byn och grusvägarna där det finns ljus men det var inte helt fel det heller.

Det verkar som jag har slut på lagringsutrymme för foton här på bloggen. OH nooo... Får se vad jag gör åt saken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar