tisdag 6 november 2012

Novembermörkret

Idag flög det snöflingor i luften när vi var ute och red. Jag har accepterat att vintern är här nu så jag börjar se det mysiga i det här vädret och mörkret. Marksman uppskattade som vanligt inte snöfallet men var fin ändå.

I förrgår när jag gjorde iordning honom i stallet tyckte jag att han var tjock i bakbenen och tänkte att känns han inte bra så går vi en prommis istället. Kanske att det frostnupna gräset gör honom lite tjock i benen? Jag tycker mig se ett samband. Men Marksman överaskade mig och bjöd på en underbart sviktande trav och lite galopp när jag fattat att det inte var någon fara med honom.

 
En mörk bild efter dagens ridtur. Marksmans nya reflexbrösta i manligt rosa lyser fint. ;)

 
Suddig bild från igår morse när jag släppte ut hästarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar