fredag 29 juni 2012

Sommar

I tisdags blev Marksman skodd och det är alltid lika skönt när han är nyskodd tycker jag. ;) Marksman och jag håller på att utforska omgivningarna och ridvägarna runt det nya stallet.


Min kamera är inne på service och vi får se om den repar sig eller om det ska bli generationsskifte. Så när sommaren visar sig i sin bästa skrud så fick jag som tur var låna en söt liten kamera av pappa så jag kan ta bilder men jag vet inte hur jag får bort datummärkningen på bilderna som dessutom verkar vara i en annan tideräkning. ;) 


Marksman och hans kompisar. :)


Igår kom mamma med en överaskning som var det här mästerverket som genast behövde provas på Marksman. Det ska nog modireras lite och bling-bling pannbandet ska såklart på. ;) Notera att det har samma bruna färg som min sadel! Wohoo kanske att min svart-bruna era börjar styras upp lite.

2 kommentarer:

  1. Härliga bilder. Blir lite nyfiken på var ni har hamnat ???

    SvaraRadera
  2. Ja omgivningarna och objekten är ju så vackra så det är tacksamt att fota. ;) Har skrivit ett litet meddelande till dig Lena.

    SvaraRadera